Každý z nás si sloupcový graf vytvořil hned ve dvou verzích. V anketě jsme zjišťovali, které zvíře je v naší škole nejčastějším domácím mazlíčkem. Výsledky grafů jsme poté v rámci hodnocení dne společně porovnali.
Nejčastěji se v odpovědích objevovala kočka, pes a rybičky, had se v anketě vyskytl pouze jednou. Největší nadšenci svůj graf dovedli k dokonalosti a jednotlivé třídy i paní učitelky si barevně rozlišili, takže nám vznikla podrobná statistika.
Druhý sloupcový graf ve výsledku znázornil délku života našich domácích mazlíčků. Opět se nám podařilo jednoduše a přehledně seřadit velké množství informací, které jsme si nejprve museli pečlivě vyhledat v textu.
Mimo to jsme si přečetli zajímavé informace o zvířatech a zapisovali si je přehledně do tabulky.
Procvičili jsme si i angličtinu, zopakovali si anglické názvy některých domácích mazlíčků a učili jsme se tato slova správně anglicky psát i vyslovovat.